30 april 2007

Dackarna - Finalfavorit nummer ett

Alldeles nyligen i en TV-apparat nära mig såg jag reprissändningen av gårdagens Sportspegel. Vet inte om jag hörde fel, men jag tyckte hon programledarinnan pratade om ett "Stopptid", som skulle handla om motorsporternas motorsport, tyvärr så missade jag när det skulle sändas, men förhoppningsvis kommer det i dagarna, i samband med Elitseriepremiären. Håll huvudet kallt under hjälmarna och ögonen öppna ...

Jag har faktiskt letat efter gamla filmbilder från anno datzumal men utan att lyckan stått mig bi, det vore kul att ha lite svartvitt material på våran "Kolstybben - The Movies", men nu kanske man får chansen att sno hem lite ...

Nåväl. När jag alldeles nyligen letade efter just ovan nämnda Stopptid hittade jag lagledarna/tränarnas tips inför säsongen. Man kan lugnt säga att det är tre lag som kommer att dominera årets serie. Dackarna, Vetlanda och Hammarby är de enda lagen som figurerar bland tipsen och det är Dackarna som får de flesta rösterna.

Men, men dom ska ju passera Emån innan dom kan höja bucklan ;-)

Inga kommentarer: