30 april 2007

Så är det med det

Tack för det välkomnandet Stybben. Det värmde gott.

Speedway var det ja. Denna underbara sport.

Ska försöka knåpa ihop lite ditten och datten lite då och då. Tänker nog försöka hålla mig ifrån matchanalyser och dylikt. Jag vet mycket väl att jag är partisk och blåögd av mig. Men om jag nu ändå lyckas klura in något sådant, eller ja, om mitt andra kolstybbs-jag lyckas göra det vill säga, så var snälla. Jag tror inte jag är den enda partiska speedwayskribenten här inne. ;)

Om jag ska vara ärlig känner jag bara till josephzohns favoritlag. Än så länge. Fast man kan ju misstänka när det gäller de andra. Hmpf.

I morgon smäller det!

Fridens.

2 kommentarer:

Han Hansson sa...

Välkommen Mickej! Nej, vi håller inte på samma lag. Förr var det Njudungarna som var mitt favoritlag, men de finns ju inte längre. Nu är det Bajen som gäller!

Anonym sa...

Syndarn/Sin då??
Vilket lag håller du på??